Poradna Lenovo 4X30M56887

Autor: Paya Borůvka | Vloženo: 14.09.2021 000 18:50 | Témata: Poradna Lenovo 4X30M56887

Paya Borůvka

Znova špatné informace!!

A znova a opět. Heuréčané! Dělejte prosím svojí práci pořádně!!! Máte v popisu myši 5 tlačítek a ve specifikacích 3!!!! Taky chci takovou práci, kde je fuk co tam napíšu. Nebo vás šéf honí jak nadmutý kozy, že nevíte kam dřív skočit? Možná je to výborný čas k zamyšlení kde soudruzi z NDR udělali chybu!

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    15. září 2021

    Dobrý den,

    děkujeme za upozornění, chyba bude opravena. Jak již bylo zmíněno, ve specifikaci produktu na našich stránkách uvádíme ty informace, které nám zaslali sami prodejci. Ti pak zmíněný popis uvádí i na svých stránkách. Pokud Vám ve specifikaci nějaké informace chybí nebo je shledáte chybné, obraťte se prosím přímo na ně s žádostí o doplnění či objasnění parametrů.

    S přáním pěkného dne,
    za tým Heureka.cz, Alena

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Paya Borůvka

      15. září 2021 - Paya Borůvka

      Dobrý den,

      asi tomu moc nerozumím, protože přímo na oficiálních stránkách výrobce jsou informace o obou produktech SPRÁVNÉ! Není to jediný případ takovéto chyby co jsem na vašich stránkách zaznamenal. A říct, doslova se VYMLOUVAT, že vám špatné informace posílají sami výrobci je dosti krátkozraké. Produkt „HEUREKA“ tímto již nějakou dobu ztrácí poměrně dost na své důvěryhodnosti.

      Já to vidím tak, že vaše práce je dost ODFLÁKNUTÁ! Je zcela evidentní, že dotyčného práce vůbec nebaví a dělá ji pouze automaticky nebo ještě hůř s bičem svého nadřízeného nad sebou.

      Netuším jak funguje organizace práce u Vás v Heurece, vím však jak fungují lidé v pracovní zátěži. V práci kterou nechtějí dělat, a s šíleným vedoucím za zády…

      Pokud Vás nebaví dělat tak ji NEdělejte a UVOLNĚTE místo lidem, kteří by ji dělali rádi. Já bych ji dělal rád, bohužel nemám tu možnost.

      Mějte se fajn
      PB


    • Heureka.cz

      15. září 2021 - Heureka.cz

      Dobrý den,

      děkujeme za podnět. Informace zkontrolujeme a opravíme.

      S přáním pěkného dne,
      za tým Heureka.cz, Alena


  • 15. září 2021 - Oficiální zástupce značky Lenovo

    Dobrý den, Heureka načítá data od obchodníků. Pokud některý z nich má v produktu chybu, je chyba nahraná i na Heureku. Chyba na Heurece přetrvá i v případě, kdy obchodník svou chybu opraví. Dokud na chybu někdo neupozorní, je tedy neopravená i na Heurece.

    Děkujeme, že jste si našel čas chybu v parametrech nahlásit. Nahlášenou chybu jsem opravil.

    Vojtěch, tým Lenovo

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Paya Borůvka

      24. září 2021 - Paya Borůvka

      Dobrý den,

      a to je právě ten problém. Lidé nechají vše za sebe dělat stroje a programy a následně se plácají po zádech jak odvedli výbornou práci. Hah. Nezlobte se na mne, ale pokud jenom trochu zbožňuji svoji práci tak nemohu být spokojený s výsledkem kde přebírám chyby druhých a ještě se na ně vymlouvám. Natož abych za to byl placený...

      Práci obou společností si velice vážím. Heureka dělá obří službu všem kdo potřebují poradit a produkty Lenovo, používám mnohem raději než jiné, je na ně spolehnutí. I přes to si myslím, že se to dá dělat mnohem lépe a radostněji.

      Mějte moc pěkný den,
      PB


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.