Poradna Myši


Autor: Anonym | Vloženo: 20.07.2011 000 12:54 | Témata: Poradna Myši

Anonym

Zoufale prosím o pomoc

Měl jsem tuto myš poměrně krátkou dobu... Koupil jsem ji zároveň s podložkou GHOST. Začal mi ale po pár dnech zlobit snímač. Intenzita se ale stupňovala, až se s myškou nedalo pracovat... Nakonec jsem ale zjisti, že má snímač problém s podložkou... Tak jsem zkoušel jednu starší a na ní nešla myš vůbec. Shodou okolností jsem s ní přejel ale po stole a prostě na holém stole funguje jak má. Kamarád mi půjčil herní podložku od Roccat... Na té byl problém stále stejný. Myšku jsem tedy reklamoval... Reklamace byla vyřízena výměnou za nový kus... Tři dny hraní a jsem tam kde předtím... Hraju na stole... Jsem z toho naprosto bezradný... Poradí někdo co mám dělat?
Zkoušel jsem na svém PC a své podložce kamarádovu Steelku také herní a v pohodě...

  • ExaSoft

    ExaSoft

    20. července 2011 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    Pokud se závada projevuje i na jiném PC, tak nezbývá než reklamovat. Po třetí stejné reklamaci (stejná závada) máte právo na vrácení peněz.

    S pozdravem www.exasoft.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      22. července 2011 - Anonymní uživatel

      Kdybych věděl, že je to řešením tak jsem klidný. Jenže mi je naprosto jasné, že třetí závadu mi neuznají s vyjádřením, že se závada neprojevila. Je to naprosto standardní postup jak si se zákazníkem vytřít....
      Navíc bych opravdu raději nalezl řešení. Protože utratit 1100,- za něco co je častěji v servisu než doma je opravdu otravné.


    • ExaSoft

      22. července 2011 - ExaSoft

      Dobrý den,

      Toho bych se nebál. Pokud je to opravdu vadné a prodejce chce být solidní, tak Vám peníze vrátí. Pokud ne, tak alespoň víte, kde už nenakupovat.

      Sám jsem takto doplatil na praktiky v A3 sport. U bot je to ale trošku složitější ;-) Každopádně vím, že si tam již nikdy nekoupím.

      S pozdravem www.exasoft.cz


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.