Poradna Yenkee Hornet YMS 3009

Autor: | Vloženo: 01.02.2017 000 21:56 | Témata: Poradna Yenkee Hornet YMS 3009

Problém se softwarem

Mám tuto myš už několik let ale při zakoupení u ní nefungoval software, přesněji u podsvícení. Ikdyž jsem podsvícení vypnul tak stále svítila a to samé s "dýcháním". Poté sem si stáhnul software ze stránek yenkee tak vše fungovalo.
Ale nedávno po restartu počítače zase software nefunguje i po reinstalaci a myš stále svítí a dýchá.
Už nevím co s tím dál dělat. Prosím poraďte.

  • YENKEE

    YENKEE

    2. února 2017

    Dobrý den,

    v případě, že SW opět nefunguje navrhujeme ho odinstalovat z Vašeho zařízení včetně pročištění registrů a následně SW opět nainstalovat.

    Jedná se o ojedinělý případ tudíž věříme, že není chyba v SW, ale v operačním systému Vašeho zařízení. Pokud bude problém přetrvávat,věříme, že podsvícení není natolik agresivní, aby se s ním nedalo žit :)

    S pozdravem

    YENKEE

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.